Gdańsk - Szafarnia 9
W naszej ofercie m. in. : Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, pokoje dla niepalących, sejf, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, pralnia chemiczna, posiłki dla dzieci, łaźnia parowa, masaż szyi, zabiegi upiększające, klimatyzacja, całkowity zakaz palenia, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sauna, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, pokoje rodzinne, zwierzęta domowe są akceptowane, miski dla pupila, peeling ciała, bezpłatne Wi-Fi, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Wi-Fi, przechowalnia bagażu, restauracja, masaż stóp, ogrzewanie, salon spa / strefa relaksacyjna, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Maseczki dla gości, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, winda, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, obiady na wynos, transfer lotniskowy, bar, masaż głowy, gaśnice, masaż całego ciała, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, codzienne sprzątanie, parking w garażu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, wypożyczalnia samochodów, bankomat na terenie obiektu, parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, czujnik dymu, masaż, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż pleców, prywatny parking, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, centrum fitness, muzyka na żywo, całodobowa recepcja, dostęp do Internetu, masaż dłoni, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, obsługa pokoju, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, monitoring wokół obiektu, system alarmowy, pralnia.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Gdańsk Boutique o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Wstawienie 1 dodatkowego łóżka możliwe jest wyłącznie w przypadku pokoi typu premium (szczegółowe informacje znajdują się w zasadach działalności obiektu). Ze względu na zmianę przepisów podatkowych numer NIP do faktury należy podać przed uiszczeniem opłaty. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru identyfikacji podatkowej wystawienie faktury nie będzie możliwe. Goście, którzy potrzebują faktury, proszeni są o podanie swoich danych podczas dokonywania rezerwacji.Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 12 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 łóżko podwójne - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 3 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 30 mkw);
Pokój Dwuosobowy 3 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 25 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Hotel Gdańsk Boutique, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.243303