W naszej ofercie m.in.: szatnia / przebieralnia, gaśnice, system alarmowy, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, owoce, ogrzewanie, sejf, faks / ksero, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, taras słoneczny, transfer z lotniska, przechowalnia bagażu, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, winda, legowisko dla pupila, codzienne sprzątanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, centrum biznesowe, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wino / szampan, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, leżaki lub krzesełka plażowe, Płatności bezgotówkowe są możliwe, zwierzęta domowe są akceptowane, całkowity zakaz palenia, Maseczki dla gości, toaleta z uchwytami, udogodnienia spa, Wynajem rowerów, fitness, kryty basen, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, miski dla pupila, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, dostęp do Internetu, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, gry planszowe / puzzle, transfer lotniskowy, WiFi, parking, dostęp za pomocą karty, dostęp dla wózków inwalidzkich, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, śniadanie w pokoju, pralnia, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, transfer, basen, bar, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, czujnik dymu, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, klimatyzacja, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, taras, bankomat na terenie obiektu, prywatny parking, bezpłatne WiFi, linka alarmowa w łazience, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), kryty basen (czynny przez cały rok), parking w garażu, monitoring wokół obiektu, basen, jazda na rowerze, ogród, meble ogrodowe, centrum fitness, Możliwe wystawienie faktury, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking na miejscu, pokoje rodzinne, niska umywalka, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, posiłki dla dzieci, pralnia chemiczna, sauna, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, transfer na lotnisko, restauracja, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze bankietowe / konferencyjne, spa i centrum odnowy biologicznej, obsługa pokoju, wypożyczalnia samochodów, salon spa / strefa relaksacyjna.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 19 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 24 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 60 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa, 1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 37 mkw);
Studio 4 osobowy (2 łóżka podwójne - 38 mkw);
Rodzinny 5 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 3 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa, 1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 37 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Hotel Sadova, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.235137