Gdańsk - Batorego 28
W naszej ofercie m. in. : happy hour, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, pokoje dźwiękoszczelne, puby, parking przy ulicy, całkowity zakaz palenia, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, miejsce na piknik, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), kort tenisowy, wieczory tematyczne z kolacją, Maseczki dla gości, zaplecze bankietowe / konferencyjne, sejf, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, owoce, taras słoneczny, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, pralnia chemiczna, linka alarmowa w łazience, transfer, pokoje dla niepalących, bar przekąskowy, pokoje dla alergików, transfer (dodatkowa opłata), udogodnienia dla niepełnosprawnych, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, obiady na wynos, Pojemniki na śniadanie na wynos, taras, czujnik dymu, Możliwe wystawienie faktury, codzienne sprzątanie, obsługa pokoju, parking na miejscu, transfer na lotnisko, bufet z potrawami dla dzieci, toaleta z uchwytami, pokoje rodzinne, niska umywalka, wino / szampan, zamykane szafki, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, miski dla pupila, centrum biznesowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, restauracja, przechowalnia bagażu, piesze wycieczki, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, dostęp do Internetu, posiłki dla dzieci, pralnia, prywatny parking, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Wi-Fi, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Wynajem rowerów, faks / ksero, usługa prasowania, bezpłatne Wi-Fi, zwierzęta domowe są akceptowane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, stand-up, bar, ogród, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, transfer lotniskowy, dostęp za pomocą karty, całodobowa recepcja, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), klimatyzacja, wieczór filmowy, meble ogrodowe, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, gaśnice, parking, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Płatności bezgotówkowe są możliwe, wysoka toaleta, galerie sztuki, dostęp dla wózków inwalidzkich, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, monitoring wokół obiektu.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 11:00.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Villa Eva o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie.Dostępne pokoje:
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 13 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 17 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 17 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 23 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 29 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 17 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Hotel Villa Eva, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.231368