Gdańsk - Batorego 28
W naszej ofercie m.in.: transfer lotniskowy, sejf, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking dla osób niepełnosprawnych, kort tenisowy, galerie sztuki, WiFi dostępne w całym obiekcie, zaplecze bankietowe / konferencyjne, Maseczki dla gości, wypożyczalnia samochodów, leżaki lub krzesełka plażowe, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, WiFi, bufet z potrawami dla dzieci, monitoring wokół obiektu, obsługa pokoju, parking, transfer z lotniska, codzienne sprzątanie, happy hour, pokoje rodzinne, legowisko dla pupila, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, wieczór filmowy, czujnik dymu, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wino / szampan, pralnia chemiczna, bar, zamykane szafki, całkowity zakaz palenia, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer (dodatkowa opłata), dostęp do Internetu, wieczory tematyczne z kolacją, Możliwe wystawienie faktury, bezpłatne WiFi, puby, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, sprzęt do badmintona, pokoje dźwiękoszczelne, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, ogród, miejsce na piknik, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), miski dla pupila, pralnia, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zwierzęta domowe są akceptowane, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, meble ogrodowe, usługa prasowania, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, przechowalnia bagażu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, gaśnice, taras słoneczny, pokoje dla niepalących, piesze wycieczki, transfer, parking strzeżony, taras, restauracja, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, całodobowa recepcja, pokoje dla alergików, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, centrum biznesowe, prywatny parking, Wynajem rowerów, Pojemniki na śniadanie na wynos, owoce, parking przy ulicy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, bar przekąskowy, parking na miejscu, transfer na lotnisko, obiady na wynos, stand-up, ogrzewanie, toaleta z uchwytami, dostęp za pomocą karty, faks / ksero, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, posiłki dla dzieci.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 11:00.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Villa Eva o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie.Dostępne pokoje:
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 13 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 17 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 3 osobowy (3 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 17 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 23 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 29 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 17 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Hotel Villa Eva, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.231368