Gdańsk - ul. Rycerska 11-12
W naszej ofercie m. in. : centrum fitness, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, owoce, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, usługa prasowania, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, śniadanie w pokoju, bankomat na terenie obiektu, parking przy ulicy, transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, winda, transfer lotniskowy, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, bar, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, transfer, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, bezpłatne WiFi, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, system alarmowy, centrum biznesowe, WiFi, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, całodobowa recepcja, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, sauna, pralnia chemiczna, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, zwierzęta domowe są akceptowane, pralnia, gaśnice, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, ogrzewanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), WiFi dostępne w całym obiekcie, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa ochrona, parking, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, faks / ksero, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, klimatyzacja, transfer na lotnisko, czujnik dymu, dostęp do Internetu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, obiady na wynos, Płatności bezgotówkowe są możliwe, restauracja, monitoring wokół obiektu, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, transfer z lotniska, sejf, przechowalnia bagażu.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, która została wykorzystana do dokonania rezerwacji. Jeżeli rezerwacji dokonano przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, wówczas Goście zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty za pobyt po przyjeździe. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. Osoby, które chciałyby otrzymać fakturę VAT, proszone są o kontakt z personelem hotelu bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Stosowne informacje (pełne dane firmy i numer NIP) należy wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przeciwnym razie późniejsze wystawienie faktury będzie niemożliwe. W obiekcie akceptowane są Polskie Bony Turystyczne. W celu zweryfikowania ważności karty kredytowej i zachowania rezerwacji obiekt tymczasowo zablokuje pewną kwotę na karcie przed przyjazdem Gości. Preautoryzowana kwota zostanie odblokowana w momencie dokonywania opłaty za rezerwację.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 18 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 18 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 16 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 25 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Q Hotel Grand Cru Gdańsk, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.243983