Rzeszów - Langiewicza 29B
W naszej ofercie m. in. : całodobowa recepcja, system alarmowy, Dostęp do personelu medycznego, wspólny salon / sala TV, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, wypożyczalnia samochodów, dostęp za pomocą karty, bezpłatne WiFi, WiFi, dostęp dla wózków inwalidzkich, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze bankietowe / konferencyjne, gaśnice, bar, całkowity zakaz palenia, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, zamykane szafki, restauracja, automat z napojami, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, przechowalnia bagażu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Płatności bezgotówkowe są możliwe, WiFi dostępne w całym obiekcie, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, bezpłatny parking, linka alarmowa w łazience, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, pralnia, ogrzewanie, posiłki dla dzieci, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, meble ogrodowe, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, kawiarnia na miejscu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, pokoje rodzinne, obiady na wynos, niska umywalka, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, wysoka toaleta, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zwierzęta domowe są akceptowane, parking, śniadanie w pokoju, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, centrum biznesowe, czujnik dymu, parking dla osób niepełnosprawnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, toaleta z uchwytami, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, pokoje dla alergików, Maseczki dla gości, parking na miejscu, Pojemniki na śniadanie na wynos, monitoring wokół obiektu, codzienne sprzątanie, usługa prasowania, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, sejf, pokoje dla niepalących, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, dostęp do Internetu, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, obsługa pokoju, prywatny parking, pralnia chemiczna, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Ze względu na zmianę przepisów podatkowych numer NIP do faktury należy podać przed uiszczeniem opłaty. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru NIP wystawienie faktury nie będzie możliwe. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę, proszeni są o wpisanie informacji niezbędnych do jej wystawienia w momencie dokonywania rezerwacji.Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 14 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 16 mkw);
Studio 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 30 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 16 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 16 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Rzeszów - Hotel Hetman, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.231230